- introducere
- cadrare program
- frontloading
- activități
- debriefing
- extragere concluzii
- încheiere
|
- activități de problem solving
- proiecte complexe de echipă
- activități cu corzi la înălțime,
- activități cu apă (pacurgere canioane, rafting)
- activități cu scop de energizare
- workshopuri
- activități de trust-building
- activități de inter-cunoaștere
|
- creșterea gradului de coeziune în cadrul echipei
- relaxare
- focusare pe ceea ce este important
- o mai bună cunoaștere a colegilor și a modului lor de a reacționa în diverse contexte/situații
- extragerea unor concluzii care ajută echipa și în afara contextului din program (la birou și în relațiile de muncă)
- identificarea aspectelor importante pentru organizație și crearea cadrului potrivit pentru îmbunătățirea acestora
- crearea de punți suplimentare între nivelurile ierarhice din cadrul organizației
- creșterea zonei de confort, o identificare mai bună a rolului fiecăruia în cadrul echipei
|